har jag fel eller har jag rätt ?

Helt seriöst , jag förstår inte hur man kan bli så tjock vet att det finns ett finare ord
men jag tycker helt seriöst synd om dom , vissa kanske vill vara så men vissa inte ..
sen tänker jag såhär , när folk säger " jag är tjock " HAHA när dom fan inte är det
helt seriöst stör mig på sånna personer så grovt mycket , vet själv att jag sa så för att härma en kompis till mig
men det fattade man ju , men tänk då på sånna här personer , hur känner dom sig ?
tror fan inte att dom mår så bra , så säg inte " jag är tjock " eller mobbar en för att den är det
men vafan kolla på dom som är riktigt tjocka då ?!? -.-
tycker bara det är så fel allt ihop ..

+ han som dansar gör lite äckliga saker så då mår jag illa ...


Kommentarer
Postat av: Sabina :3

Det roliga är hur de som är i den formen, eller vad man skall säga, tjänar pengar på att göra sånt. det finns fatlovers, det är så sjukt äckligt. han killen kan ha fått lön på vad han gjorde där.

2011-08-19 @ 00:38:57
Postat av: Sabina :3

Det roliga är hur de som är i den formen, eller vad man skall säga, tjänar pengar på att göra sånt. det finns fatlovers, det är så sjukt äckligt. han killen kan ha fått lön på vad han gjorde där.

2011-08-19 @ 00:39:31
Postat av: jasmine garnold

Göllig blogg du har emma! :D<3

2011-08-19 @ 20:58:03
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0