HAHA mina älsklingar meia ronja.

Hej , idag är jag skit glad för att Meia Ronja fick mig att skratta så mycket i skolan så jag fick tårar i ögonen , och jag säger det bara att det är sällan folk kan göra så jag får tårar av skratt
älskar er mina små söta ungar , haft en underbar dag sen så stack jag hem till Annie efter skolan , där vi hade toalett problem för toalettpappret var slut ...
men vi löste det som tur va , men jag va lite drög för jag trodde jag skulle vänta utanför när annie skulle ta pappret HAHAH
sen hade vi cykel tävling med Annies lillasyster skojskoj


detta fick mig att skratta , som Meia Ronja pratade om eller a mina nycklar har dom här på sig så dom gjorde ett pogram hahah 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0