för vissa som ville veta .

11 sanningar om mig själv och mitt liv .

1. Jag blir på flummm humör när jag dricker cola.
2 . Jag hatar när folk säger osanna saker bakom min rygg , för dom vet inte vad som händer när jag får reda på det.
3 . Jag säger alltid vad jag tycker face to face till personer om jag tycler nåt om dom.
4 . Jag har 3 storebröder och en mamma , pappa + två katter.
5 . Jag har mest falska vänner utan några st o dom äkta betyder så sjukt mycket för mig och ni vet vilak ni är , vissa i skolan o vissa utanför. ♥
6 . Är jätte rädd för döden.
7 . Gråter till filmer när nån har dött eller nåt gulligt som händer i filmen.
8 . Jag kan skratta o gråta ensam när jag ser på tv...
9 . Jag står nära min familj otroligt mycket.
10 . Hela mitt liv har jag kämpat och jag forsätter kämpa för att jag inte ska må dåligt längre , min familj o några vänner vet varför.
11 . Jag gillar inte min kropp och jag vill bli lite lite bara lite tjockare runt magen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0